Az elmúlt hetek során, ahogy a legtöbben körülöttünk, azzal foglalkoztunk, hogy saját közösségünket és közvetlen környezetünket, partnereinket, családunkat, barátainkat segítsük a krízishelyzettel való találkozásban, a szükséges lépések megtételében és egy új rutin kialakításában.
A kialakult helyzet hatására a mi tevékenységünk fókusza és lehetőségei is nagymértékben átalakultak. A munkánk egy részét (ahol és amennyire ez lehetséges és ésszerű volt) áttereltük az online térbe, a partnereinkkel való kapcsolattartás és együttműködés fő fókusza a krízishelyzettel való megküzdés támogatása volt.
A Neosys felelős vállalatként szeretne a maga módján segíteni azoknak is, akiket a COVID19 nehéz helyzetbe sodort és nincs lehetőségük fizetni a tanácsadói vagy egyéb támogatásért. Szakmai kompetenciánk alapján az alábbi érintett csoportokat, egyéneket tudjuk hatékonyan segíteni:
- nehéz helyzetbe jutott mikro – és kisvállalkozások tulajdonosai, vezetői
- munkájukat, vagy munkalehetőségüket elvesztett egyéni vállalkozók
- nők, női vezetők, akiknek a munkájuk mellett az otthoni teendők miatt nagymértékben megnövekedett a leterheltségük
Egyéni konzultációk (online)a következő módokon/témák mentén tudunk segíteni:
- coaching támogatás konkrét célok mentén (pl: mihez kezdjek az alkalmazottjaimmal, hogyan tartsam meg/építsem a csapatot, mire használjam a felszabadult kapacitást, hogyan tudom javamra fordítani a káoszt? hogyan tudom az új rutint hatékonyan, kialakítani, hogyan tudom a saját erőforrásaimat, energiáimat karban tartani stb.)
- mentálhigiénés támogatás, stressz és szorongás kezelés, a krízis érzelmi hatásainak kezelése
- tanácsadói konzultáció (pl: milyen szempontokat érdemes strukturáltan végig gondolni az adott helyzetben?)
Előnyei:
- személyre szabott (vagyis személyes törődés és figyelem, ami az egyik legfontosabb igényre válaszol a bezártság idején)
- lehetőség van úgy a problémáról beszélni, hogy szakember hallgatja, és tud fókuszt váltani
- alapvetően az ügyfél/partner reális jóllétét célozza, vagyis segít neki tudatosítani, hogy adott helyzetében magától és a környezetétől mit várhat el reálisan
- új szempontok mentén és új perspektívákat mutat, ami segíthet megtalálni a kiutat a nehéz helyzetekből
- az ügyfél erejét, erőforrását segítünk újra megtalálni – cél a reális túlélés, a sikeres alkalmazkodás, a produktív, előre tekintő attitűd felerősítése
Érdeklődés esetén az alábbi címre küldött e-mailre válaszolva kollégáink keresni fogják a részletek egyeztetése céljából.
Breuer Anna: breuer@neosys.hu