NEOSYS pro bono felajánlás

Az elmúlt hetek során, ahogy a legtöbben körülöttünk, azzal foglalkoztunk, hogy saját közösségünket és közvetlen környezetünket, partnereinket, családunkat, barátainkat segítsük a krízishelyzettel való találkozásban, a szükséges lépések megtételében és egy új rutin kialakításában.

A kialakult helyzet hatására a mi tevékenységünk fókusza és lehetőségei is nagymértékben átalakultak. A munkánk egy részét (ahol és amennyire ez lehetséges és ésszerű volt) áttereltük az online térbe, a partnereinkkel való kapcsolattartás és együttműködés fő fókusza a krízishelyzettel való megküzdés támogatása volt.

A Neosys felelős vállalatként szeretne a maga módján segíteni azoknak is, akiket a COVID19 nehéz helyzetbe sodort és nincs lehetőségük fizetni a tanácsadói vagy egyéb támogatásért. Szakmai kompetenciánk alapján az alábbi érintett csoportokat, egyéneket tudjuk hatékonyan segíteni:

  • nehéz helyzetbe jutott mikro – és kisvállalkozások tulajdonosai, vezetői
  • munkájukat, vagy munkalehetőségüket elvesztett egyéni vállalkozók
  • nők, női vezetők, akiknek a munkájuk mellett az otthoni teendők miatt nagymértékben megnövekedett a leterheltségük

Egyéni konzultációk (online)a következő módokon/témák mentén tudunk segíteni:

  • coaching támogatás konkrét célok mentén (pl: mihez kezdjek az alkalmazottjaimmal, hogyan tartsam meg/építsem a csapatot, mire használjam a felszabadult kapacitást, hogyan tudom javamra fordítani a káoszt? hogyan tudom az új rutint hatékonyan, kialakítani, hogyan tudom a saját erőforrásaimat, energiáimat karban tartani stb.)
  • mentálhigiénés támogatás, stressz és szorongás kezelés, a krízis érzelmi hatásainak kezelése
  • tanácsadói konzultáció (pl: milyen szempontokat érdemes strukturáltan végig gondolni az adott helyzetben?)

Előnyei:

  • személyre szabott (vagyis személyes törődés és figyelem, ami az egyik legfontosabb igényre válaszol a bezártság idején)
  • lehetőség van úgy a problémáról beszélni, hogy szakember hallgatja, és tud fókuszt váltani
  • alapvetően az ügyfél/partner reális jóllétét célozza, vagyis segít neki tudatosítani, hogy adott helyzetében magától és a környezetétől mit várhat el reálisan
  • új szempontok mentén és új perspektívákat mutat, ami segíthet megtalálni a kiutat a nehéz helyzetekből
  • az ügyfél erejét, erőforrását segítünk újra megtalálni – cél a reális túlélés, a sikeres alkalmazkodás, a produktív, előre tekintő attitűd felerősítése  

Érdeklődés esetén az alábbi címre küldött e-mailre válaszolva kollégáink keresni fogják a részletek egyeztetése céljából.

Breuer Anna: breuer@neosys.hu